نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه!
سرخط خبرها

حمله تند اسماعیلی به رئیس هیات مدیره استقلال| ستاره‌ها یکی یکی رفتند

  • کد خبر: ۷۹۷۵۹
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
حمله تند اسماعیلی به رئیس هیات مدیره استقلال| ستاره‌ها یکی یکی رفتند
فرشید اسماعیلی با یک حمله اینستاگرامی پاسخ اظهارات اخیر ملکیان، رئیس هیات مدیره باشگاه را داده است. پاسخی که نشان می‌دهد به زودی در راس مدیریت استقلال اتفاقاتی رخ خواهد داد

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال بدون توجه به اینکه حضور اسماعیلی تا چه اندازه می‌توانست به استقلال کمک کند درباره این بازیکن چنین گفته است: «همانطور که قبلاً گفته‌ام این بازیکن جایی در استقلال ندارد و حتی در جلسه هیأت مدیره مصوب کردیم که وی از استقلال جدا شود.» این اظهارات درحالی انجام شده که مجیدی بار‌ها تاکید کرده به این بازیکن نیاز دارد. رفتار ملکیان سبب شد تا فرشید اسماعیلی نسبت به اظهارات رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال این گونه واکنش نشان دهد: «نتیجه ۶ سال زحمت من در باشگاه استقلال این بود که فردی که ۲ ماه هم نیست به این باشگاه آمده، در مورد عملکرد فنی ام نظر می‌دهد. آن هم کسی که کارش مدیریت است و البته بهتر است هواداران در مورد عملکردش نظر بدهند.

اسماعیلی در ادامه با حمله به رئیس هیئت مدیره باشگاه، عنوان کرد: «شما هرگز در حدی نیستی که در مورد عملکرد فنی من نظر بدهی. قطعا تاریخ اتفاق‌های چند ماه اخیر را از یاد نخواهد برد. بی پولی، بی احترامی و ستاره‌هایی که یکی یکی از تیم فراری دادید.» هافبک آبی‌ها در پایان نیز خطاب به ملکیان نوشته است: «این آخرین باری باشد که اسم من را به زبان می‌آورید.» اسماعیلی درحالی این جملات را خطاب به رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال نثار کرده که در روز‌های اخیر گفته می‌شد شاید پروسه بازگشت این بازیکن به استقلال سروشکل تازه‌ای به خود بگیرد، اما در کمال شگفتی اوضاع به حدی وخیم شده که فرشید اسماعیلی بدون ملاحظه کاری علیه رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال این گونه واکنش نشان داده است.

به هرحال تا زمانی که از افراد کاربلد در هیات مدیره باشگاه استقلال سود برده نشود وچهره‌ای نافذ و کاریزماتیک برمسند کار گمارده نشوند، نباید انتظار داشت که بازیکنان به مدیران باشگاه احترام بگذارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->